پیگیری مرسولات پستی

  1. خانه
  2. پیگیری مرسوله پستی
 در این صفحه می توانید با وارد کردن شماره سفارش (بارکد پستی)، وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنید.

مشتریان به راحتی می توانند از جزئیات اطلاعات بسته پستی خود نظیر تاریخ و ساعت دقیق دریافت و پذیرش بسته پستی از سوی اداره پست، وزن بسته پستی، هزینه ارسال بسته، اسامی فرستنده و گیرنده مرسوله و از جمله مهم ترین این خدمات که مشاهده آخرین وضعیت مکانی مرسوله تا زمانی که بسته به مقصد می رسد است را مطلع شوند. بدین منظور، کافی است تا  روی دکمه زیر بزنید و با استفاده از این کد بسته تان را پیگیری کنید.

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

معاونت برنامه ریزی راهبردی و توسعه فناوری اطلاعات

– اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد

– اطلاعات مربوط به مرسولات پستی حداکثر 6 ماه در این سامانه نگهداری و قابل رهگیری می باشد

– در صورت هرگونه ابهام ، سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 193 واحد ارتباط با مشتریان و در صورت ضرورت به ثبت شکایت به سامانه ثبت و پیگیری شکایت شرکت ملی پست مراجعه فرمائید.

فهرست